KLiK 2

Thursday, May 20, 2010

uhuk2..SAngaT BerHABUK....

stlah lama menyepi, tuan tanah kembali lagi =p...windu same wa x beb..(kunun ramai followers)..lepas ujan lebat tadi seru dtg supaya sapu habuk2 kat blog yang dh brtahun xhapdate nih=p tetibe lg aku tingat citer kawan aku nih,(citer kawan aku yer bkan aku=p),mybe kowt psgn berchenta cmtu, nape tyme awal2 brchenta dulu lain beno prgainyer,sblum nk tackle bagai,sms stiap mase=P kije byak pun layan sms=P pastu brgayut tepon tetiap malm..tpi bila masa berlalu,bulan brganti blan,tahun brganti tahun, tiada lagi adegan sbgitu...sms 1kLI shari,tuh pun sikit aje tulihnyer, pelikkkkkk....adekah krana sudah yakin bahawa CINtA itu sudah pasti miliknyer??apekah?????..................atau suda buhsan tiada lagi menda yg hendak d ceritakan????klu dah skung nih pun mcm tuh nnti bila dh kawen apetah lagi..mau blik kija sapa hai2 cikit2 ,pstu bye2x..msing2 tidooo zzzzzzzzzz...........aku harap kawan aku tuh sedar yg dia harus lakukan sesuatu agar hbgn tuh xjadi smakin mmbohsankan.......

tetibe aku tepek gmbo nih pekehal!!!?????

jelingn manje....auuuuuuuuuuuuu....tpi tgh hisap botol susu spoil di citu..

ps : eh lupa rini mlm jUmaat...harusla baca yasin...esk wa bebel lagi da da da...=p

2 comments:

mai said...

welcome back di dlm dunia blogger, blog anda sgt dialu2kan:)...sila update selalu yer wahai cik adik....huiyoo jelingan mata menggoda u bulu mata melentikkkkk!! anak bujang sapa lar nie, hikhikhik!

cari duit said...

har tau txpo...culik ank org sat...kihkihkih