KLiK 2

Monday, May 24, 2010

MAIN2 MASAK =P

kan entri yg lepas mcm aku nk brmlasan2 sajork, tetibe je mcm tingin je nak wat sesuatu tuk mr CHipUDENG...yela dari mggu lepas dia ckp dia nk mkn ayam bakar yg penah aku wat dulu, aku wat derk aje,buat2 xpedulikk...ehhhh tpi dlam hati ader pedulik sbnarnyer,yela kan aku dh nak pegi jauh dari dia selama 200 hari,eh cilp 20 hari jer(tpi mane tau kowt2 la aku tinggal sne trus,huhuhu) cian lak klu xbuat untuk dia khenn....tughun kedai bawah beli la ape yg patut maka bermulalah aktiviti main2 ku...

bubur jagung yg xnmapk jgung =P

ayam yg drebus bersama2 sambal cili n lelain (cmpak2 gitu lebey mesra =P)


setelah drebus diperap ikot suka aku ....lalallalalallala

alaarrrr, tpi gambo ayam bakar tuh aku lupa nak snap sbb kelam kabut bakar tyme pagi ahad, yela ptg sbtu gatai g umah akak aku kat presint 11 tuh ha,semata2 sbb nak tgk C SHAHir Jadi JUara,last2 tv ke mana,mlm tuh ai dh smpai ke Zimbababwe sana (betui ke ejaan) tgk hewan2 berkeliaran...*wINK*..kyg sgt makn Mee GRG akak ku masak...time kaceh akak..he he he..

sebaik la sempat gak wat nasi grg ngn telur grg untuk dmkan dgn ayam Bakar tuh.. i hope u like it MR CHipuden...:-*

ptgnyer mkan kat medan selera presint 9...



nasi grg pAdprik...rm 4.50


YEE MEE...rm 4.50 jugak

air lak kami xorder,agak2 nak tercekik tuh barula mR cHIpuden wat sora kecian suh tlg belikan dia air...dush2 wachaaaaaaaaaaaaaa..

nape tetibe lain je suasana,kehkehkeh

aku ilek ajer,air semulajdi dlm mulut nih byk,cume xmeleleh2 ajer..=P aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

2 comments:

it's me said...

bestnye tgk bubur jagung ang nmpk creamy:=D...ala x puas hati la x tgk hasil air tgn ang ayam bakar tu jd mcmana:D mesti best jgk nyum2....

cari duit said...

har creamy sgt melatop...ahaksss..alar xde gmbar dia,byangkan ajela ala2 mcm kenny rogers tuh...wakakkaa..