KLiK 2

Monday, November 9, 2009

shopping yg best...

IM shopaholic person,thats suit me best!!!!!..hahhaa...even im not buying 4 me,i mean to someone else,im very satisfied 2 make them happy..har terkehel lidah nih ckp omputih aih, tukaq bahasa ibunda lagi baguih...smalam ari ahad,aku merajinkan diri g alamanda..tau pukui baper aku bertolak??kui 8.30 pagi tau,hahaha,demi shopping aku sanggup mandi awai2 tmabah lak ari cuti kan,rela jer aku tinggalkan tilamku yg empuk ituh semata2 nak ke care4 alamanda......elok la tuh g awai2 kan malaih aku nak berebut2 bayaq satg,berebut parking keta(yela tuh padahai byak tempat perking,alasan je tuh :P).ingtkan aku la bakal pembeli pertama yg smapai,uih ghuppanya dah ramai,tapi golng yg berkleuarga la,aku jer yg bujang trang tang tang....hhehe...oppsss lupa lak,aku nih ader tujuan tau g care4 tu coz aku nak SHOPPing la,hehehe...takdela,sbnarnya shopping brng bukan untuk aku,untuk anak2 sedara aku coz dah janji ngn diorg nak beli mainan merangkap hadiah untuk nana n haikal,diorg dpt no.1 tuh periksa kat tadika diorg,baguih2 teruskan usaha,heeee... ..kiter yg nak beli punyala excited mcm2 bentuk,yang menarek,geram tgk,adehhhh taktau nak beli apa,rambang nyer mate,rasa mcm nak amik semua....last2 i've decided to pick this....



mana gambar tak kuar nih..marahnyer cayer...takpola nnti i try post lagi....huhu...

1 comment:

mai said...

bestnya, indahnya window shopping..walaupun sekadar dpt cuci mata saja xbeli brg kan:-)..