KLiK 2

Wednesday, November 11, 2009

My mEnu toDAY....

i like fish very much,miaaaaaaoooooooowwwwwww,eh apa aku merapu nih,he!HE!..okeh2 rini kat opis time tghari aku tak dapat menahan nafsu dari membeli maknan yg ader jual kat cafe tmpat aku kije,tingin la lauk ikan,nak masak takde lak ikan dalm fridge kat umah tuh:( ...tringat menu mak masak ,nyumi2,bestnye klu mak aku duk sini,bleh aku makn ari2 lauk yg sedap,jawbnya bertambah kembang la badan aku yang sedia kembang nih,hehehe.....bila abeh kija aku pun panaskan balik lauk tuh letak dalm aluminium foil,tmabah cikit cili padi,pastu bakar dalm ketuhar untuk panaskan balik,dgn syur2 skali aku letak dalm......n taraaaaaaaa inilah hasilnye,penat tau aku masak :P......

ikan yg hitam legam,terober bakar...


sayur berkabus...


nasik tidak dilupakn....

rega mmg tak berbaloi, 2 lauk tuh rm4.50,tu bukan termasuk nasik pun,balik baru letak nasi,ikan puntakdela sedap mana,sebaik tambah cili padi barula best cikit....hurm,takpela janji dapt makan ikan:(.....huuuuuuuuuu.....so pengjarannya,takmo dah beli kat citu boikot kedai tuh:P p mamak lagi murah:P mask pung lagi berbaloi20x....daaaaaa........

p/s:sedapnyer sgt2 milo ais mamak kat cafe imgresen ptrjya,rindunyer, nak beli esok la...dia letak 5 sudu milo tuh,pekat gilosssssssssss......adusss nyumi2...

4 comments:

mai said...

xnampak rupa sayur pun,hehehe

cari duit said...

tuh la aku kan advance,ngehngehngeh....huhuhu....

Anonymous said...

*lapaqnya* hehehe..

Fuh, bestnya milo ais diaa.. 5 camca sekali..

cari duit said...

aah,tpi skung tak kaw lagi :(...taktau pasaipa,dia tak bagi puji kot...potpetpotpetpotpetpotpetpotpetpotpetpetpot..
geramnyerrrrrrrr.......